شما اینجا هستید

اجتماعی » گردهمایی بانوان کارگر استان یزد با عنوان “مشق حضور” برگزار شد  

یزد_ معاون امور بانوان جامعه اسلامی کارگران استان یزد از گردهمایی بانوان برای بصیرت انتخاباتی خبر داد و گفت: ۶ تیر ماه، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری،  بانوان کارگر استان یزد در جشن بزرگ رأی اولی و رأی دومی ها با عنوان مشق حضور، شرکت کردند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از جامعه اسلامی کارگران استان یزد، زینب زارع معاون امور بانوان جامعه اسلامی کارگران استان یزد از گردهمایی بانوان برای بصیرت انتخاباتی خبر داد و گفت: ۶ تیر ماه، بانوان کارگر استان یزد در جشن بزرگ رأی اولی و رأی دومی ها با عنوان مشق حضور، گرد هم آمدند.

زارع افزود: جشن بزرگ رأی اولی و رأی دومی ها از سوی شورای راهبردی ستاد مردمی دکتر قالیباف و کمیته تشکل ها و تعاونی ها و با همکاری معاونت امور بانوان جامعه ی کارگری ستاد آقای دکتر قالیباف در استان یزد و با حضور مجید شایقی دبیر جامعه اسلامی کارگران استان یزد، برگزار شد.

معاون امور بانوان جامعه اسلامی کارگران استان یزد، عنوان کرد: در این جشن بزرگ که با هنرنمایی هنرمندان برتر استان و قرعه کشی و اهدای جوایز همراه بود، بانوان کارگر به همراه فرزندان رأی اولی و رأی دومی خود حضور یافتند‌.

در ادامه؛ مجید شایقی، دبیر جامعه اسلامی کارگران استان یزد در خصوص خدمات حوزه بانوان جامعه اسلامی کارگران، تصریح کرد: جامعه‌ اسلامی کارگران خدمات آموزشی همچون مهارت های نرم و مشاغل خانگی و خدمات رفاهی را برای قشر کارگر به ویژه بانوان در استان یزد ارائه می دهد و می تواند با فعال بودن در شورای حل اختلاف به مسائل و مشکلات بیمه ای و کارگری، کارفرمایی رسیدگی کند.

گفتنی است: جامعه اسلامی کارگران استان یزد فعالیت خود را از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با قدرت آغاز کرده است تا با رویکرد آموزشی و حمایتی، تقویت نیروهای کارگر به ویژه بانوان کارگر را سرلوحه خود قرار دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان