شما اینجا هستید

اجتماعی » پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش صادر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد_ محمد کمال زاده، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه پیام تسلیت صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی  شرکت فولاد آلیاژی ایران،   پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به شرح زیر است:

مشیت الهی، بر این مقدر شد که ایران عزیز اسلامی ما، از حضور و وجودِ رئیس جمهوری خادم و مردمی محروم گردد. حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مردی مخلص و انسانی مردمی بود که رنج محرومان او را می رنجاند و تلاش برای خدمت به آنان را در راس امور خود قرار داده بود و وجود خود را کامل وقف مردم کرده بود؛ همین اخلاص او موجب شد تا مردم قدرشناس ایران به محض شنیدن وقوع سانحه هوایی برای رئیس محترم جمهور، به پاس تلاش ها و خدمات ارزنده ایشان در مدت کوتاه تصدی ریاست جمهوری، دست دعا به سوی آسمان بلند کنند و سلامتی او و هیات همراه را مسئلت نمایند. اما تقدیر الهی سرنوشت دیگری را برای مردم ایران و رئیس جمهور محترم و به فرمودۀ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «مغتنم» رقم زد و شهادت ایشان و هیات همراه قلب همه را به درد آورد و ایران بزرگ را به سوگ نشاند.

اینجانب محمد کمال زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و همه کسانی که قلبشان برای سرافرازی ایران عزیز اسلامی می تپد تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان