شما اینجا هستید

اخبار » دستبند پلیس اسفراین بر دستان قاچاقچیان مواد مخدر
نویسنده : علی رضایی یوسفی

به گزارش انتهاج، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر صنعتی از مرزهای شمال شرقی به شهرستان اسفراین توسط افرادی سودجو در سطح شهرستان ، پی گیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و ایجاد تور ایست و بازرسی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو پژو پارس در سطح شهرستان شدند ، افزود : ماموران خودرو مورد نظر عبوری را در اقدامی غافلگیرانه متوقف نمودند، متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی دلالت شد.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو متهم ۹۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، تعدادی کارت بانکی ، چک و سفته و ۲ دستگاه کارت خوان کشف کردند ، تصریح کرد : دربازجوئی های فنی پلیسی متهم به همدستی فرد دیگر معترف که با سرعت عمل پلیس در یک عملیات غافلگیرانه در محل قرار دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودرو جهت اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد ، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان